Skåpen på plats / Deppig

Nu äntligen är skåpen i mat/allrummet på plats.



Nu fanns det inte handtag till lådodrna. Frågan är hur vi ska göra med handtagen
till vitrindörrarna? Har ni något bra förslag?

Så här ser det ut framifrån just nu. Var och letade gardiner igår, men hittade just
inga jag ville ha. Det finns ju bara tomtar just nu :) . Vill ju ha ett runt bord. "Min"
snickare Snickar Jonas i Lerdala var ju här i fredags, han ska nog göra ett lite
längre fram, det är snickare det. Då blir ett som jag vill ha.



Måste ju ha nya krukor till blommorna oxå, men jag vågar inte röra mina orkideér nu...

I torsdags var jag allmänt deppig, ont överallt och inget kändes bra. Tror inte jag
skrattade en enda gång :) . Då kom mannen hem med fika för att trösta...



Kommer nog att bli ännu deppigare längre fram om det ska fortsätta så här
(det blir ju många kilo att kämpa med tillslut).

Nu ska jag ta kväll i soffan (med vin och nötter) hm. Vi har haft uppfödarna till
Zigge och Bozz här på middag. Rullader, potatis, grönt, pannacotta med hallon och
kaffe med biskvi till. Trevligt men nu är jag trött.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Himla fint :) får snart ta och komma till er.. har ju inte varit där än :b

2008-12-21 @ 20:04:58
URL: http://ashima.blogg.se/
Postat av: maria

Jättesnyggt! Jag vill ha lika dant :) :)

2008-12-21 @ 21:50:00
URL: http://tootoolah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0