Vov, vovv (mums, mums på svenska)

Idag kom en stor leverans från Mera Dog med "riktig" hundmat och massa godis.
Det var några som blev lite ivriga.

 Lite fick vi allt :)



Men resten åkte ner i källaren, en stoor påse blev det.

Jag tog en ganska lång promenad med Zigge och Bozz.. Vi tränade lite också,på diverse stenar, stockar osv.
Sedan var jag hemma och bytte hund till Dilba, vi hade roligt med rallyträning, lydnad och lite smått och gott.

När nu hundarna var nöjda fick jag köra Claes till tandläkaren, han har fått infektion i en tand och är supersvullen. Det blev penecillin (hur stavar man till det?) till att börja med. Inte fullt så roligt.

Men när jag nu var i Götene så träffade jag på en av mina Aloe Vera kunder, hon beställde två dunkar Aloe Vera Gel på stört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0