Dilba 6 år :)

På självaste påskafton (11/4) fyllde Dilba 6 år, Det kan man inte tro, hon är fortfarande som när hon var 1 ½ år, på bruks frågar dom var valpen är och då är det Dilba dom syftar på, inte minstingen. Vi sjöng födelsedagssång för henne på förmiddagen, hon måsta ha fattat att det var för henne för hon kom och ställde sig hos oss. Senare fick hon enköttbulle och en prinskorv, det var uppskattat ;) (det kanse låter snålt, men tänk på hennes mage).

 
Kissepaus på hemvägen när vi hämtat henne                   


Green Pond´s Dark Dilba 8 ½ vecka


Min favoritbild Det här är Dilba :)                                           

 
Det går allt att "knöla" ner sig...

 
Vinterpromenad Matte är bäst ;)   


Här kan hon ligga läääääänge....


Nykammad (det varar tyvärr inte så länge)

Det här var lite bilder på min älsklingstjej och nej ni får inte henne, sorry ;) . Vi har hunnit med en del under dom här 6 åren, valpkurser, kontaktkurser, lydnad (jag vet, det märks inte så väl) Agility nybörjare och fortsättning och Rallylydnad det var kanon. Utställning som gick superbra, men tyvärr har damen HD BD. Det ha rockså varit en del veterinär besök 3 st. klokapseloperationer, 1 operation där det satt en nål i bäckenet (troligen från uppfödarna, den hade växt fast) Stackars henne. Hoppas jag får ha henne i 10 år till, dom kan faktiskt bli 15-16 år.

Njut av livet!

Kram Maja

Kommentarer
Postat av: maria

Ge henne en grattisköttbulle från mej med! KRAM

2009-04-14 @ 08:43:19
URL: http://tootoolah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0