Förra veckan hände det en del...

Det har hänt lite här hemma. Hundarna har fått större tomt, dom är mycket lyckligare nu :) Vi har grävt iordning där vi ska så årets grönsaker och vi har kapat ett antal grenar på granen så tomten  verkar betydligt större nu. Nu ska bara själva ytfinishen fixas, så blir det nog riktigt bra.

. Tomten sett uppifrån hörnet, där Dilba nu förtiden håller utkik ifrån...

 Tomten åt andra hållet

 Här ska odlas grönsaker mm. :)

Jag går ju grundlydnad med Bozz på torsdagar. Det går väl ganska ok, En terrier på ett år med en tik hemma som är i höglöp, då kan man kanske inte förvänta sig underverk. Men i torsdags funkade det faktiskt bra :) Fast vi kämpar med liggandet, men bättre att det får ta sin tid och bli bra än att ha för bråttom, och ja vi övar faktiskt hemma...

 Vi har en lite egen stil hi,hi, men det bjuder vi på.

Var ute hos uppfödarna och levererade aloe vera. Kan ni tänka er vad som fanns där? Mmmmm världen goaste valpar, det fanns fyra st. kvar. Hade jag haft stora fickor hade jag tagit med mig allihop hem ;)

 Vem kan motstå något sånt här? Inte jag i alla fall ;)

Idag ska jag slappa till största delen, måste hämta nya krafter. Det började jag med i morse genom att ta kaffe på altanen. Ska ut och gå i skogen sen också, där blir det superladdning. Ska nog gå en vända vid sjökanten, det får vem som helst att må gott.

Njut av livet!

Kram Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0