♥ Bright sight...

Ibland kan man undra hur det står till i huvudet på mig:) När man har verktygen man behöver och lik förbaskat fortsätter man som vanligt istället för att prova om det kan bli bättre.

Som ni vet så har jag en liten Bozz som är som en gummiboll och far runt som hejsan i kopplet när vi ska på promenad. Så i förrgår fick jag för mig att ta Zigges sele och testa på Bozz. För det första var jag tvungen att spänna ut den. Kan ni fatta det då? Bengeten är alltså större än Zigge runt bringan. Sagt och gjort, på med selen och kan ni tänka er. Han gick hur bra som helst. Ja inte fot hela tiden, men riktigt ordentligt, det verkade faktiskt som han tyckte det var skönt och slippa dra i halsbandet och krångla.

VARFÖR HAR JAG INTE TESTAT TIDIGARE????

Inte vet jag?! Selen har ju legat i lådan precis innanför dörren. Jag har ingen aning, är det vane människan som gör att det blir så. Korkat är det iaf.

Idag är jag arg på min förbannade kropp. Jag skulle till värmland och Feng shuia, men det satte min kropp stopp för. J...a skit alltså. Det skulle blivit kanonkul. Men jag har lite mer än "lite ont" idag. Hela sängen luktar heat lotion :) Det skär i fingrar och fötter och ont har jag i nacken (mer än vanligt) men skit i det.

Always look on the bright sight of life...


Med tanke på klimat möte. Lånat den från nätet

Njut av livet!

Kram Maja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0