Flöte

Jag är som ett flöte. Ibland är man uppe vid ytan och det är ljust, glittrar och solen skiner. Men så plötsligt åker man ner i kolsvarta djupet, mörkt kallt och ensamt.

Jag har fått medicin som jag tror börjat verka, dessutom fick jag göra en specialare. Vad sägs om två tabletter i ca. 1 dl vatten i en liten flaska, som jag skulle slå hårt i bordet 5 ggr innan jag tog en klunk 1 ggr/dag i 3 dagar. Klart jag gjorde, men man kan ju undra :)

Tror faktiskt jag är mer uppe i ljuset och glittret nu än nere i mörka vattnet. Kanse kan snön ha en viss inverkan, men måste det vara - 15 grader, liiite kallt tycker jag, det känns i kroppen.

Jag är så tacksam över att ni alla finns runt omkring mig. Älskar er allihop ♥




Kram Maja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0