Helvetes Jävla Förbannade skit oxå :(

Tårarna rinner just nu. Var ute med hundarna. Dilba och Bozz lösa. Grannen med sin dvärgscnauzer kommer.

Kaos....

Dilba kom när jag ropade, sedan gick allt snett. Bozz sprang runt dom. hon lyfte upp sin hund, då tappade jag Zigge och Dilba. Bozz hängde i nacken på den andra hunden, fick inte loss han, Zigge hakade på och Dilba försökte få isär dom. Jag blev huggen i handen av någon, så jag har precis spolat rent den och tagit på gelly. Pratade med matten, men jag tror hon var så chockad och upprörd att hon inte kunde lyssna. Mannen får ringa till dom, jag bara gråter just nu. Av ilska och ledsamhet.

Ingen mer lös Bozz.

Hundar och barn. Vad finns det att säga.

Det var ju mina hundar som sällde till det. Hoppas det löser sig (sa han som sket i slasken).

Kram på mig!

Ps. Det kan tilläggas att jag inte titttat på mina hundar, så arg är jag. Dom kanske är  skadade dom med, fast jag tvivlar. Min hand blöder o gör ont iaf, så nog skrivet.

Kommentarer
Postat av: maria

Men, så det blev!! Stackare!! Hoppas du mår bättre nu och att hundarna är okej. KRAM

2009-12-09 @ 18:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0