♥ Längtar efter snö o kallt

Jag vet inte riktigt vad som har hänt sen sist. Jo just det ja. Jag hade ju utbildning i Feng shui i torsdags kväll. Vi gick igenom de fem elementen trä, eld, metall, vatten och jord. Det är mycket att tänka på och prata om, men jag tror om tycker det är intressant. Var inte hemma förrän 22.45 då var jag trött.

I lördags stod jag och dotter A på korpen och visade Aloe vera. Dom hade öppet hus, tråkigt nog var det mindre folk än en vanlig lördag. Vi fick iaf sålt en del och en kund vill ha make up visning :) kul, kul.

Jag har äntligen strukit mina gardiner och fått upp dom. Det har varit så mycket annat, så jag hinner inget här hemma. Jag har ju köpt nya blommor :)) Hoya (porslinsblomma), det finns många sorter av dom och jag älskar dom. Tyvärr är det en del av dom som doftar mycket när dom blommar, som porslinsblomman. 


Nya Hoya blomman. Älskar den :)

Jag köpte faktiskt två stycken av denna roliga blomma, och i den ena fick jag en blomma på köpet :)


Ser ni, Ormbunke av något slag. Ska se sen om jag kan plantera isär dom.

"Lite ont" har jag idag. Ska leverera aloe med A, men jag får se om jag kan det. Annars får hon ta bussen till stan och åka med pappa hem.

Dilba den usla ;) hunden rymde ju igår. Hon hoppade över staketet mellan häcken (om ni fattar?), skithund som såg att det gick nu när det inte finns några blad på häcken.

Jösses höll på att glömma lampan i köket är fixad ÄNTLIGEN! När vi eller mannen då, fått dit nya kontakten så lös den inte, men den lös i matrummet om han satte den där. Tror ni jag höll på att bli galen eller? Men i lösrdags när jag kom hem lös den och dimmern funkade yippi! Det var visst någon innbygd dimmer som hade ställt till det.


Jag är jättenöjd :)

Nu får jag sluta skriva. Det blir inte direkt bättre för mitt huvud, och så mycket fel jag skrivit så är frågan om det går att läsa innlägget. Det blir många omkringkastade bokstäver när man har "lite ont"

Njut av livet!

Kram Maja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0