16 år idag ;)

Tänk vad tiden går fort, idag fyller minstingen i familjen 16 år :) Grattis!!! Det blev frukost på sängen av mamma o pappa.  Sedan var det dax för skola, givetvis långdag idag. Inte hemma förrän 16.20. Åt kycklinggryta med skinka, paprika, creme fraishe med franska örter, skruvar till och givetvis lite grönt, som mamma åt upp allt av :)



Detta var längesedan, snyggt stuk på kepsen ;p



Ser ungefär likadant ut idag. Det börjades tidigt, när han var två kunde han ctr+alt+delete (visste vad han gjorde) vad han kan idag vågar jag inte tänka på...hi,hi

Stackaren somnade, så jag fick väcka han strax efter sex. Då var det lite fika, biskvier och dagiskaka (sonens favvo) Det var bara sonen och jag. Pappa jobbar eftermiddag, men det blir riktigt firande på lördag, då kommer alla :)



Biskvier som mannen i mitt liv har gjort, han kan han ;)



Dagiskaka (ursäkta den dåliga kvalitén, någon som vill ge mig en kamera...?)

En riktigt skön kväll önskar jag sonen och alla ni andra.

Kram Maja

Kommentarer
Postat av: Sara

grattis till honom. :)

2009-02-18 @ 21:34:12
URL: http://donotlietomeanymore.blogg.se/
Postat av: Maria

GRATTA sonen från oss! KRAM

2009-02-18 @ 22:49:12
URL: http://tootoolah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0