7 år

Den här dagen ska man väl alltid minnas. Idag är det 7 år sedan jag körde i diket på väg hem från jobbet. Det snöade hela den dagen, hade nog kommit 2 decimeter. Jag fick sladd på bilen på en av småvägarna, dom hade givetvis inte hunnit ploga ännu. Jag hamnade i vänsterdiket. NU kom plogbilen, typiskt va. Bilen fick bara en liten spricka i spoilern, resten fick väl jag.

Dagen till ära har jag migrän på g och jätteont i hela mig. Det gör ont långt ut i fingrarna och det är inte mycket som funkar..(kan ni inte läsa o förstå vet ni vad det beror på) Det tar lite tid att skriva detta inlägget. Så det blir inte långt.

Nog gnällt :) Nu ser vi framåt.

Ska i alla fall försöka få till lite god mat ikväll, tänkte mig rullader det gillar vi :) Jag har inte ätit frukost ännu, så jag ska börja med det. Jag har varit ute och härjat med Dilba, hon bara skäller o skäller. Zigge o Bozz har rykt ihop 3 ggr. redan idag. Det är alltid hos mig dom ryker ihop. Men nu är dom bästisar igen. Det är väl Bozz ungdomshtets som är på gång.

Kör försiktigt!

Kram Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0