AP :)

Jag var på Affärs Presentation av Forever Living Products igår. Jag höll i presentationen av deras aloe vara (top 8)produkter. Det gick bra, jag älskar ju att stå och prata (prata över huvud taget enl. mannen) sådär.  Suzanne ringde idag och sa att det var jättebra gjort :) Det tackar jag för (luktar det lite skryt nu ;) ) Men jag tycker verkligen det är jättekul att hålla på med "utbildning".



Top 8 produkterna: Dryck, krämer, tandkräm och lip.

I går var jag ute i trädgården med hundarna, det var så skönt, det känns som det vore vår i luften. I dag har vi gått ett par mindre promenader och hämtat lite energi, det är så skönt ute. Ljust och härligt i går var det ljust till minst halv fem, härligt :).

Kan ni gissa vad detta är? Det var lite svårt att fota, kameran zooma liksom in fel sak hela tiden, men ni kanske kan gissa ändå...



Det är gröna skott på min clematis. Vår på väg! Tjohoooo :)

Kram Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0