Bullar & bröd

Det blev ingen trädgårdsplanering igår. Istället blev det ett litet bullbak och då menar jag litet. Jag hade så lite jäst, så jag bakade bullar på endast 2,5 dl mjölk blev väl ca. 20 st.



Jag och sonen var ju tvugna att provsmaka.

Jag tyckte inte det smaka så värst mycket, men sonen sa att dom var helt ok :) Jag bakade även ett par bröd, så det kan kanske vara därför det inte smakade. När man stått med mycket mat eller bakande tycker inte jag det smakar speciellt mycket...



Såhär blev bröden.

Nu ska jag sätta mig med alla mina böcker i ämnet Feng Shui och se om jag kan få ihop något.

Önskar er en skön tisdag!

Kram Maja

Kommentarer
Postat av: maria

MUMS! Länge, länge, länge sen jag bakade bullar.....

2009-02-03 @ 18:16:33
Postat av: kats

Men så fina bullar... ser "köpta" ut... jag kan inte baka överhuvudtaget.... brödet ser mkt gott ut också.

2009-02-08 @ 15:07:15
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0