Energitjuvar ¬

I veckan hade jag besök av en energitjuv. Jag har länge, länge hävdat att det är en energitjuv och nu har jag bevis. Både denna gången och gången innan när "tjuven" var här på besök så fick jag migrän dagen efter :(  Är inte det bevis om något? Jag vet ju att den här "tjuven" tycker det är bra och skönt att vara hos mig. Men jag orkar inte... Jag vill så gärna, men det tar såååå mycket kraft av mig. Vad gör man i ett sån´t här läge? Någon som har ett bra svar? Man kan ju inte gärna ringa och säga: - Du är en energitjuv så jag vill inte träffa dig (fy vad hemsk det låter).

Jag har i alla fall många som fyller på min energi :) och det får man ta tillvara..Hoppas bara att jag inte "tjuvar" er.

Kram Maja



 


Kommentarer
Postat av: Maria

Mej tjuvar du inte!! KRAMAR

2009-02-08 @ 18:44:03
URL: http://tootoolah.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Dt finns nog en del sådana tjuvar i min omgivning också... Jag tror det är bra att säga ifrån, visa att man inte orkar. Man kan itne gå under själv för att hjälpa andra. Även om tanken är god!!



~Livet i byn

2009-02-09 @ 11:47:29
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0