Skit oxå :D

Ibland funkar ju inte huvudet över huvud taget (nästan Lasse skämt hi,hi). Jag och mannen har varit ute och gått med hundarna idag, inget konstigt i det.
Men nu skulle jag gå ut på kvällen med dom.
På med halsduk, jacka, stövlar sedan ska jag ha mina vantar och min mössa i lådan. Jag får tag på en hunbajspåse, inte konstigt det heller OM DET NU INTE HADE VARIT NÅGOT I DEN...Jag har alltså gott in med påsen på förmiddagen och lagt den i handsk och mösslådan. HUr frächt är det på en skala...- 57 (eller mer) Kolla hur upprörd jag är, jag kan inte skriva riktigt ens.

Hoppas ni har en bättre kväll.

Kram Maja


Kommentarer
Postat av: Maria

Hi hi, jag tyckte det var jätteroligt!!

2009-02-20 @ 18:17:02
URL: http://tootoolah.blogg.se/
Postat av: Lasse

Vaddå "Lasse-skämt"?

Finns det en sån kategori.... ;-)

2009-02-21 @ 21:54:21
Postat av: Kajsa

Ja pappa, det finns absolut en sån kategori!



Men maja.. hur lyckades du med det? inte ens mamma är så virrig så hon gjort det någon gång. inte vad jag vet iaf. haha.

2009-02-22 @ 13:24:39
URL: http://ashima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0