Tavla

Jag har inte gjort en tavla, jo det har jag gjort massor av gånger :) men det ska vi inte prata om nu. Jag har hittat en tavla jag vill ha. Måttet är 60x120 tror den skulle passa över lilla soffan. Vad tror ni? Den är ju givetvis inte gratis. Den kostar 599:- egentligen inte dyrt, men har man inte pengar så är det det.



Abstrakt silver 60x120 cm Bild: Lånad av Gallerix

Gillar även den här lilla tavlan.



Hjärta silver 40x40 cm Bild: Lånad av Gallerix

Men sedan hittade jag något helt annat, som inte alls hör ihop med tavlorna innan hmmm...Hur gör man nu?



Memory Lane; Elin Clark Bild: Easyart

Eller den här. Men när jag såg den här var det hallen jag tänkte på.



Five trees; Williams Bild: Easyart

Ni ser! Dom passar ju defenetivt inte ihop, men jag gillar dom...av någon anledning....hmmmmm.

Nej! Nu måste här sättas fart. Jag har lovat mamma att tvätta åt henne, hon har fått ont av ischias (hur stavas det?) och är ju 80 år. Stackaren! Hundarna måste ut, men det får bli gården idag, jag är slut i kroppen, den är alldeles trött. Och så måste jag ringa tandläkaren och avbeställa, vc och beställa tid. Laga mat och det är möte ikväll. Usch då! Hur ska jag palla detta :) ? Klart det går...

Kram Maja


Kommentarer
Postat av: Maria

De är snygga allihopa på sitt egna vis....svårt att välja....KRAM

2009-02-09 @ 17:24:32
URL: http://tootoolah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0