Årets första

Tack för årets första tulpaner!
Jag fick dom av mina svärföräldrar när dom var här på middag idag. Vi bjöd på honungs och ingefärskryddade revbensspjäll, potatis, grönt och ris a´la malta med hallonsås till dessert. Det blev även kaffe och kaka. Som tur är så måste man ju ta hand om hundarna, så det blev en promenad med dom oxå.

Vi avslutade kvällen med att titta på Rabalder i Ramlösa med Eva Rydberg. Det skulle vara kul att få se i verkligheten (utan regn då förstås).



Tulpanerna jag fick.

Nu tror jag att jag kommer att få migrän. Så God Natt på er och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Sara

Lite coolt att jag sitter här 23:36 och läser, två minuter efter du uppdaterat. :) hihi.. hoppas inte du får migrän. Kramar

2009-01-06 @ 23:36:30
URL: http://donotlietomeanymore.blogg.se/
Postat av: maria

Migrän? Inte bara ont då?? :) :) KRAM

2009-01-07 @ 18:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0