Galen

Jag blir galen. Nu har jag försökt i två dagar att ladda upp en bild. Det vill inte funka. Jahaja, nu funkade det bara för det :)

Igår klippte jag i alla fall klorna på hundarna. Bozz är rolig han. Han hoppade upp på bordet tre gånger för att få klippa. Han gör vad som helst bara han får godis ;) Dilba däremot fick jag gå och hämta hos husse, men det går bra när vi väl börjar. Zigge finner sig oxå i sitt öde.



Bozz som vill få klorna klippta.

Om jag oxå kunde finna mig i mitt öde. Nu har jag haft migrän i tre dagar. Trodde jag skulle slippa igår men, icke sa Nicke. Det slutade med att jag fick proppa i mig vad jag kunde hitta i medicinväg och gå och lägga mig. Sedan låg jag i ett par timmar och intalade mig att jag mådde bra (jag tyckte synd om mig ibland) och att det finns andra som har det värre. Jag vaknade vid 01:30 då hade jag sovit i 1½ timma. Var uppe och drack vatten och lit så, alldeles yr i bollen. Kunde givetvis inte somna sedan, så jag låg och kela med hundarna, alla tre låg i sängen. Det brukar vara så när jag mår riktigt dåligt. Jag passade på att prata med Zigge, han vill springa och ha kul, dessutom så skäms han över sin mustash, den är ful. Så det ska husse få fixa.

Jag gjorde lite nytta igår innan migränen slog till. Jag ringde sjukkassan om min tillfälliga sjukpenning, så nu ska hon skicka papper. Sedan ringde jag Vårdcentralen och beställde tid. Jag ska bli kallad så jag får ett nytt intyg. Och så gick jag en ganska lång promenad med hundarna.

Nu väntar jag på att mannen i mitt liv och sonen ska komma hem. Sonen har varit och tagit allergisprutor idag, det gick bra fick jag rapport om nyss, skönt att höra :). Det är så jobbigt om han blir dålig.

Ställde mig på vågen förut. Varför utsätter man sig för det???? Har gått upp 2 kilo, inte bra. Vi skulle ju äta nyttigt nu. Men det har blivit mycket chips, det blir lätt det när man mår dåligt. Men nu får vi ta oss i kragen igen.

Ni får ha det så gott!
Kram på er! Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0