Ny man - Julklapp

Det hela började för ett par dagar sedan. Vi hade varit ute på promenad med hundarna och när jag kommer in i kökket säger jag:

"Jag skulle behöva dammsuga och torka av golvet, det är så kladdigt."
"Det gör jag." Säger mannen.
"Va? Nu?"
"Ja, det gör jag. Så slipper du."
"?????"
"Det är din nya man. Nytt år, ny man tänkte jag."
"Hur länge kommer detta att vara?"
"Jaaa, i alla fall januari ut...."
"Jösses! Vad behöver jag ha gjort mer då tro?"

Han fixade alla golv. Så jag var ju tvungen att göra lite nytta oxå, så jag tog hand om badrummet. Men ni förstår att jag började tänka på allt möjligt som behöver göras :)

Julklapp

Igår kom mannen hem från första dagen på jobbet efter jul (han brukar faktiskt komma hem hi,hi). Med sig hade han en julklapp som legat och väntat på honom. Det var inte vad som helst inte...




Japp. En traktörpanna från Fiskars, ett förklade som passade mig perfekt och sist men inte minst stekspade och pincett i plast. Perfekt, nu behöver jag inte köpa det :)
Tack så mycket Volvo Powertrain!

Lite Ont

Det blev nog lite ont av det hela och ingen migrän :P Men jag väntar, den hänger i huvudet och bara väntar på att bryta ut. Trodde det var dax i går igen, men icke.....Det är bättre att det blir migrän än och gå omkring så här och vara skitseg...

Kramar till er alla!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nej men, vad har det tagit åt honom? är du säker på att han inte är sjuk? ;)

2009-01-08 @ 18:32:23
URL: http://ashima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0