Nytt År

Nyår firade vi hos goda vänner i Vimmerby. Det var trevligt, med god mat, dryck och mycket skratt. (En del skämt är sämre än andra...hi,hi)

Vi hade ju med oss Bozz, det gick jättebra. Men det var några som blev glada när vi kom hem. Zigge höll på att krypa ur pälsen av rena glädjen när Bozz kom in.
Jag trodde Dilba var sur när jag kom. Men, men hon var dödstrött, när hon hälsat så slocknade hon i soffan hos mig. Det är jobbigt att vakta när matte är borta. Och enligt dottern har hon legat på vakt så fort hon varit inne.



Bozz och Zigge äntligen ihop igen.

Här kommer en bild på hur mina nya gardiner ser ut. Ni får hålla till godo med den, skulle ta en närbild på mönstret oxå men batterierna gav givetvis upp. Så det kommer senare.



Med detta önskar jag er alla en riktigt God fortsättning på 2009. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: maria

Mysig bild på hundarna! KRAM

2009-01-05 @ 18:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0