Tanke

Här har jag tänkt skriva min egen syn på whiplash, mina tankar och kanske en del tips.
Hur det kommer att se ut vete sjutton...Får nästan huvudvärk bara jag tänker på hur jag ska få ihop allt. Det finns ju många tankar som snurrar om detta ska ni veta :)

Är det någon som vill höra av sig? Som kanske vill ha lite råd eller uppmuntran...Hör gärna av er! Skadad eller kanske en anhörig, spelar ingen roll. Skicka en kommentar med mailadress eller telnr. så hör jag av mig.

Kram till alla!

Kör försiktigt!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Svar: Ja, det är jag verkligen jättetacksam för. jag skulle aldrig klara mej utan mitt jobb. haha.

ja, vi hoppas att det kommer bli jättekul :)

2009-01-09 @ 13:29:56
URL: http://ashima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0