Tankekraft - önskan

Din tankekraft är enorm. Är det något du vekligen behöver eller vill ha så be om det. Nu pratar jag inte om middagen till kvällen :) utan andra saker som t.ex. vänner eller ett bättre jobb.

Be om det...Önska dig av Gud, änglar eller tomtar eller vad du nu tror på, men be om det. Jag lovar det kommer till dig, det kan givetvis ta tid, men det kommer.

Förra sommaren åkte vi på semester, när vi kommit ung. halvvägs började jag tänka på min (halv)syster. Jag hade inte hört av eller träffat hanne på många år (15). Vid flera tillfällen hade jag försökt att hitta henne, men inte lyckats och tiden gick, ni vet hur det är...Men jag hade hela denna vår önkat att höra av henne. Jag lovade mig i alla fall att ta tag i det här ordentligt när jag kom hem. Vi var borta i en vecka. När jag kom hem...

På bordet ligger ett brev. Brevet är från min syster, med urklipp från tidningar om henne och ett kort brev om jag ville ha kontakt med henne. OM JAG VILLE??????? Jag har nog aldrig fått in packning så fort, sedan ringde jag. Hon var givetvis inte hemma då, men ringde upp senare. Det visade sig att hon nu bor där jag började tänka på henne (hälvvägs till semestern).

Jag har fler exempel som med min bror, men det tar vi en annan gång (det är lite jobbigt).

Ha det nu så bra och använd er kraft till det ni behöver.

Kram Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0