Tips o Råd

Det här är lite tips som fungerar för mig. Men Du måste givetvis göra det som passa just Dig. Den här listan kommer att ökas på allt eftersom jag kommer på saker som kan vara till hjälp.

  • Värme - Köp en vetekudde det är väl använda pengar
  • Promenader - det är inta bara bra för motionen utan oxå för balansen. Kan du så är det bästa att promenera i skogen där det är kuperat.
  • Linement - Jag använder Heat Lotion och MSM från Forever Living Products. Använd linementet tillsammans med vetekudden för optimal värme. OBS! Lägg en handduk under vetekudden.
  • Vila - Se till att vila en ½ - 1 h/dag. När jag vilar stänger jag även av ljudet på telefonen. Ska det vilas så ska det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0