Lördag 17 jan.

I torsdags mådde jag inte så bra igen, huvudvärken hängde som en ridå i huvudet sedan i onsdags förmiddag. Kunde inte begripa vad jag gjort eftersom det satt i så länge. På eftermiddagen var jag hos Gunilla på Nya krafter & Hälsomassage och fick kranio sacral terapi. Fråga mig inte hur det fungerar för det kan jag inte förklara, ni får läsa på deras hemsida. När jag kom dit sa jag att jag haft huvudvärk en längre tid. " Lägg dig ner med en gång så ska vi ta hand om det." Sa Gunilla. Sedan började hon. Det är helt otroligt hon bara håller (med 5 g. tryck) med händerna under huvudet armar och där det behövs. Ibland vibrerar hon lite med händerna, men hon gör bara det min kropp önskar säger hon. Hon för huvudet lite hit och dit, och upp coh ner, det är så skönt. Jag gick därifrån utan huvudvärk (har inte haft någon än) hur det funkar spelar ingen roll, för funkar gör det. Dessutom kom vi på att det var av att jag ramlade när vi var ute med hundarna veckan innnan som jag fick sådan värk av. Jag tog ju givetvis emot mig med händerna i fallet, coh det känns i nacken kan jag tala om.

I går städade jag och mannen på förmiddagen. Mannen gjorde potatisgratäng (köpt) , kotletter och grönsaker till middag. På eftermiddagen kom mamma och brorsan (mosterskulle kommit men blev sjuk) så dom, jag, mannen och sonen fikade tårta mm.

(Jag har inget photo shop och kameran är ingen höjdare.Ni får ta det sóm det är :)



Smaskigt värre.....

I dag gick vi långpromenad med hundarna. När vi kom hem fikade vi upp resterna av tårtan (lika gott idag hi..hi..) Sedan plockade jag in tallrikar och grejer till mina lådor i mat/allrummet. Det fick plats mer än jag trodde. Hittade lite pynt i min gamla låda  där silverbesticken har legat. Kommer bild en annan dag. Sedan satte jag mig och läste.

Nu har jag snott datorn för mannen medans han var och handlade chips till kvällen. Jag vet att vi skulle sluta men jag höll på att tjata sönder den stackars mannen om godis igårkväll :=) Det är bäst han får tillbaka datorn.

Många kramar Maja

Kommentarer
Postat av: Sara

den tårtan ser väldigt mums ut. :)

2009-01-18 @ 11:56:56
URL: http://donotlietomeanymore.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Oh, den där tårtan ser ju inte helt fel ut, alltså :)

2009-01-18 @ 13:46:00
URL: http://ashima.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag kan tala om att den defenitivt inte var helt fel...den smakade riktigt gott med färska hallon på :)

Kram Maja

2009-01-18 @ 23:32:20
URL: http://majaskraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0