Skäll :)

Jag har fått lite skäll. För att jag inte har uppdaterat min blogg. Ja ja, tänkte jag, det är väl ingen som kollar på den i alla fall. Men ni är ju tydligen några,så ja här kommer lite om mitt liv nu.

DOP 12/7-09

Vi har haft dop av lilla E. Det var så fint och hon var så snäll. Inget gnäll där inte. Prästen frågade om hon brås på mormor och det är väl klart att hon gör tyckte jag, men svärmor undrade hur mycket jag har fjäskat för honom. Jag behöver väl inte fjäska heller ;)

Vi var hamma hos hos efter kyrkan man får liksom inte plats i A:s lilla lägenhet. Det bjöds på smörgåstårta med rostbiff mums. Till kafftet var det världens godaste prinsesstårta den var ännu mera mums :P.

       
Dopet                                       Lite av dukningen

       
Trädgårdsblommor   Kolla tårtan

Det har hänt lite mer än så sen sist men det kommer mer i morgon (om jag hinner) så tills dess.

Njut av livet!

Kram Maja

Kommentarer
Postat av: Kajsa

ÄNTLIGEN! :)

Men vilken himla söt vikning på servetterna :)

2009-07-27 @ 19:55:07
URL: http://ashima.blogg.se/
Postat av: Sara

Ojojojoj, det var inte en dag för tidigt:) mera uppdatering tycker jag. Så jag har något att göra på jobbet. =)

2009-07-28 @ 09:20:28
URL: http://donotlietomeanymore.blogg.se/
Postat av: Matilda

Bra Maja! :) Äntligen lite uppdatering! Fortsätt så..

Kram*

2009-07-29 @ 09:18:30
URL: http://aquaarius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0