Fredag

Inte så bra början på dagen. Har inte sovit bra på flera nätter och varit vaken och haft ont i natt också. Var uppe vid 5 tiden och tog lite medecin. Somnade framåt morgonen, vaknade halv tio, hittade sonen sovandes i sin säng. Mannen fick köra han till skolan.

Vi tog en promenad med hundarna. Dilba hittade något i diket. Jag röt i lite men hon sprang iväg. Stanna kommando och hon stannade (det är bra när det funkar) och kollade på mig precis som "vad är det du vill?" Jahaja, det var bara en pinne. "Tack, tack" sa jag och fick pinnen. Dong, dong, dong lät det runt omkring, det var Bozz som studsade runt och undrade vad det var frågan om. Dilba fick tillbaka pinnen och drog iväg. Med min vante mellan gap och pinne. Nu hade hon defenetivt inte lust att stanna igen, men efter 100 m ung. så tappade hon vanten. Bozz fick känn på den och tog den. "Tak, tack" sa jag och han kom så snällt och lämnade av vanten hos mig. Givetvis hade jag inget godis i fickan (typiskt när man verlkigen behöver det) men, men han fick massa beröm och en klapp.

När vi kom hem ringde jag til mamm, hon mådde inte bra. Kärlkramp, så jag tvingade henne att larma. "men jag har ju inte duschat" säger hon. Tror dom skiter fullständdigt idet faktskt. Jag skulle till stan med Bozz för 1 års sputan så jag hann inte ner till mamma.

Nu är hon på KSS och vi har inget hört ännu. Klockan 19.00 ska vi vara hos A, kåkan och sambo T och få äta gott, så det är dax att åka nu.

Hoppas ni haft en bättre dag.

kram på er! Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0