Fredagen den 13

Hualigen vilken hemsk rubrik. Vi får hoppas att dagen kommer gå bra.

Glömde skriva att mamma är hemma sedan i söndags. Jag och smålandsvännen Maria var hos henne och fika i tisdags coh då mådde hon nog bra. Hoppas att det håller i sig.

Det var så himla roligt att få träffa vännerna igen, synd bara att det inte var längre. Bättre med lite än inget alls. Tisdagen satt vi och pratade och pratade och pratade. Vi åt lite emellanåt och jag tog ett par mindre promenader med hundarna (Maria hade migrän den stackaren). Men annars så pratade vi. Undrar hur mycket vi skulle kunna prata, och hur mycket det finns att prata om, tror inte vi ska ta reda på det :-)

Ni vet ju att män är från Mars och kvinnor från Venus, men ibland är vi tydligen lika, den här fick jag av min bror igår.

Det finns en sak som kvinnor och män är överens om...

...Ingen av dom litar på kvinnor.

Ibland kan man bli galen på djuren :) Så här såg det ut nu på morgnen.


Mister nyfiken måste ju vara med.

Förmodar att det är hundarna som jagat en katt, förmodligen är det Fiffi som råkat illa ut. Det konstiga var att jag inget hörde när krukan for i golvet. Det jag hörde var när Bozz roade sig med innerkrukan.


Så här kul hade han....Kan inte begripa att det är så skoj med krukor

I går kväll var vi hos dotter Y hon ville ha lite sällskap så mannen och jag åkte dit på lite kaffe Fikat fick vi ta med oss själva. det gör vi så gärna så... Hon har det så mysigt i sin lilla lägenhet (glömde kameran). Fåglarna var ute och flög, dom är lite närgångna ibland jag kände att det vifta i håret när en av dom flög förbi. Stampe (kaninen) vågade sig inte ut ur buren.


Visst är dom fina

Nu ska jag gå och ta mig lite kaffe, det kommer bli en slappis dag idag, Dammsuga måste jag, undrar varför :)men annars ska jag ta det lite easy, mår lite si och så. Vet inte om vädret inverkar, det har ju snöat igen, vill inte har mer nu.

Må så gott allihop!

Kram Maja

Kommentarer
Postat av: maria

Tack för trevliga dagar!

Fåglarna är jättefina! Saknar vår lilla Fnatte när jag läser om Y´s undulater. Men, jag ska INTE ha nån ny!! Fast, det sa jag visst om kaniner också :)

2009-03-13 @ 16:01:19
URL: http://tootoolah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0