Husvagnen

Nu är vår husvagn ute på blocket till försäljning. Det känns inte alls bra :( Jag gråter i själen. När vi äntligen hade hittat en sån fin vagn, som passade oss alldeles utmärkt...snyft...

Här kommer några bilder på stunder som vi får minnas med glädje.


Här under var det skönt... Dilba ligger under medan vi ställer iordning.


Här ligger vi och slöar i värmen. (Zigge o Bozz)


Matte hämtar vatten, jag tar väl denna vägen då...Det gjorde han, så när jag stod vid vattenpumpen kom det en Bozz i 200 knutar. Han är väl inte mattes hund heller :P


Titta vilka vackra ställen det finns :) Det här är vid campingen i Filipstad.

Jag kommer sakna allt detta. Men det är som vi säger, det är en sak, vi kan skaffa en ny husvagn. MEN ÄNDÅ......

Hoppas ändå att vi får en skön sommar, detta sagt när det snöar för fullt ute.

Skön måndag till er alla! Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0