Knäcke

Jag gillar Wasas nya knäcke Solruta, det är så himla gott till en kopp te på kvällen tycker jag :) I dag när vi var och handlade så fick man en burk gratis till sitt Solruta bröd toppen tyckte jag och tog en direkt. Det skadar ju inte att den dessutom var snygg också :)


Supergott till te på kvällen (ursäkata bildkvaliten)


Burken till brödet

Sitter här och väntar på att sonens handledare ska ringa, tydligen är det något på gång... Det har jag förstått sedan en vecka ung. men han har inte velat säga något.  Så jag har väntat ut han lite. Han var lite depp en dag så jag fixade lite extra fika till oss.


Engelska te scones med grädde, hallonsylt, lemoncurd och kaffe. Mumsfillibabba :)

Tänker på mina smålandsvänner idag ♥

Önskar er en skön helg!

Kram Maja

Kommentarer
Postat av: maria

Vad gott det ser ut......KRAM

2009-03-20 @ 18:50:19
URL: http://tootoolah.blogg.see
Postat av: Sara

Nu är du utmanad igen! :)

2009-03-24 @ 21:29:05
URL: http://donotlietomeanymore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0