Mycket nu

 Jippiiii! I morgon kommer smålandsvännerna hit. Äntligen... Men nu fick jag så mycket jag måste stå inför besöket.

  • Dammsuga
  • Torka golv
  • Damma
  • Badrummet
  • Plocka i ordning
  • Stayla rummet
  • Putsa fönster
  • Baka
  • Tvätta täcken
  • Fixa hundar
  • Fixa gubben

Bara skoja :) Ska inte alls hitta på allt det, men dammsuga måste jag och det har inget med att göra att vi får besök. Kan ni tänka er hur våra golv ser ut nu? Promenader med en briard i snö och regnslaskgegga väder, det kan inte bli så mycket värre...

Hoppas ni får en skön vecka! Kram Maja


Kommentarer
Postat av: smålandsvännen

Oj, när jag började läsa så tänkte jag, hjälp!! Vi kan inte åka dit......men, vi är nog sysselsatta hela tisdagen!! Syns i morgon kväll!! KRAM

2009-03-08 @ 19:35:31
URL: http://tootoolah.blogg.se/
Postat av: Y

Tjohoo :)



Har ni hört något från mormor än ?

puss <3

2009-03-12 @ 11:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0