Utmaning

Jaha ja! Nu har jag blivit utmanad av Sara

Regler:

Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga, du får alltså inte hitta på ett ord. Du får inte skriva samma svar två gånger och inte skriva ditt eget namn som svar (förutom där det frågas efter det).

1. Vad heter du? Maria
2. Ett ord på fyra bokstäver: Majs
3. Flicknamn: Moa
4. Pojknamn: Mikael
5. Yrke: Målare
6. Färg: Mörkbrun
7. Klädesplagg: Mammelucker
8. Mat: Makaroner
9. Sak i badrummet: Marine mask
10. En plats/stad: Mariestad
11. En orsak att vara sen: Migrän
12. Något man skriker: Move!
13. Film: Mortal kombat (skitkass)
14. Något man dricker: Mjöd
15. Ett band: Motorhead
16. Djur: Mullvad
17. Gatunamn: Marmorvägen
18. En bil: Mercedes
19. Sång: Missing you (Tina Turner)
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Midsommardans


Jag utmanar:  Alla som känner sig utmanade :P

Kram Maja

Kommentarer
Postat av: maria

Hej!

Jag hittade tavlan på Gallerix, 799:-. Fanns supersnygga tavlor till dej, jag tog kort men de blev inte bra.



KRAM

2009-03-06 @ 17:40:28
URL: http://tootoolah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0