Firande

Dotter A har fyllt 21 år och det firade vi i lördags (tänk vad tiden går). Det var kanonväder så vi satt ute hela dagen. Hon bjöd på fika med massa kakor och goda tårtor med maräng, jorgubbsgrädde, bananer och chokad. Hon fick en kanonfin tavla som dotter Y har gjort. Jag vill också ha en fast med annat motiv, kanske en orkidé i lila toner ;)



Tavlan som Y har gjort föreställande kråkan. Svårt att ta kort på, ska ses på håll


Av oss fick hon Forevers Sonya rondell, allt vad ansiktet behöver :)

Hon fick även 3 dagars blijett till Töreboda festivalen,blommor och choklad.

På kvällen grillade vi flintastek och spareribs och åt potatissallad och grönsaker till. Det började regna men vi hissade ut markisen och satt kvar. Sedan kom det lite åska men det gick också bra värre blev det när det började blåsa då fick vi ge oss och gå in.

Annars har jag gjort lite planteringar och sått i landet.

  
Lite nya blommor, jag köpte även lite vatten växter. Har ändrat touch på dammen (och fyllt på vatten), men det får ni se en annan dag :)

Har jag tur hämtar jag min nya bil ikväll :) mmmm...

Njut av livet!

Kram Maja

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag fyller snart 21, får jag också en rondell då? hihi. :D

2009-05-26 @ 22:15:47
URL: http://donotlietomeanymore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0