Handlat & handlat

Jahaja... nu har jag shoppat loss riktigt ordentligt :) Känns faktiskt riktigt bra att jag har fått shoppa för en gång skull... Det hela började i fredags när vi var på Netto. Jag råkade springa förbi en riskokare som var billig (behövs iof inte) men  sonen har tjatat om att man måste ha riskokare, så den fick åka med hem. Sedan fanns det billiga hundbäddar, så det fick följa med 2 st sådana också ;) Fanns tyvärr ingen stor till Dilba.

 
Hundbäddarna från Netto. Zigge tyckte dom var lite läskiga först. Men Bozz fattade hur det var tänkt. Ni vet, sådan matte sådan hund ;)

I söndags var det dax för A6 i Jönköping. Vi träffade smålandsvännerna där, och gjorde affärerana. Vi började med frukost på Ikea. Vi handlade 120 cm bred säng till sonen (som blev en riktig överraskning när vi kom hem), en täckfront, lådan till köket, lila gardiner till allrummet, en jättehäftig mobil, glas, glas, blommor, krukor och allt vad det var. Bilder kommer när jag fått ordning på allt. Jag har inte hunnit med detta...Sedan blev det lunch inne på shoppingcentret, jag tog bakpotatis med skagenröra, jättegott. Sedan blev det shopping av kläder mm. Tyget havstulpan från Mairo som jag velat ha i flera år, köpte smålandsvännen till väggtavla, skitsnyggt :). Jag blir så AVUNDSSJUK ;) Vi var givetvis tvugna att fika en gång till, innan vi forsatte att shoppa.

I går var jag ganska mör om man säger så, hade liksom "lite ont". Dessutom var vi på Teamledarutbildning som började kl 15.00 och höll på till 21.00. Jag hade ont i huvudet och var allmänt trög (värre än vanligt). Men jag fick ut en hel del av det ändå. Och i sådana lägen är det alltid bra att vi är två :) Jag hade ju tagit åt mig att baka till fikat, vilket jag skulle gjort i söndags, men så blev det ju inte, så jag fick baka på förmiddagen. Vilket inte gjorde saken bättre men, men en fudgekaka med kokos blev det iaf. Några ville ha receptet så helt fel gick det väl inte.

Nu tänker jag krana in för ikväll.

Njut av livet!

Kram Maja

ps. lärdomen av detta shoppande var att jag inte ska äta potatis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0