♥ Slutkörd

Det är inte riktigt så illa som det låter. Jag har varit (är) barnvakt åt Kråkan bråkan och då blir det jobbigt :) Hon kom igår vid 14 tiden, och jag skulle adventsfixa. Ja tjenare, det blev inte mycket gjort, köket är halvklart, det var så långt jag kom. Jag vågar ju inte släppa henne med blicken eftersom vi har 3 hundar (man vet ju aldrig vad som kan hända) och ingen grind vid trappen, och nu går det undan. Hon går inte ännu (2 steg) men hon har en teknink där hon sitter upp och tar fart med ena benet, och hej o hå vad det kan gå undan.

Kråkan sov här inatt vilket gjorde att jag vaknade sisådär 32 ggr. och kollade att hon låg i sängen osv. Det var iaf några som somnade skönt igår kväll, klockan var över tio (vi säger inget till mamma) ;) Förresten kan man undra vad mamma o pappa pysslade med igår, dom var på fest. Lika bra vi inte vet.


Kråkan har somnat med Zigge på vakt. Dom gillar varandra :)


Idag gjorde jag färdigt 3 olika paket för beställning med Aloe vera som dotter Y ska sälja för resan till Prag, för varje paket går 100:- till resan. Skulle tagit kort på dom men jag hann inte, det blev lite bråttom. Mannen skulle till stán och vi ska till kusin i Tun på adventsfika kl. 15 så det är lite tajt med tid.


Lyktan utanför

En skön advent önskar jag er!

Kram Maja ♥

Kommentarer
Postat av: maria

Vad fin lyktan blev! KRAM

2009-11-29 @ 15:37:59
URL: http://tootoolah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0