♥ Tillbaka

Nu är jag tillbaka igen. Det har varit en pärs, och inte är det över ännu...Jag har inte ens haft tid eller ork att läsa boggar.

I morse var jag så trött så jag sa god natt till mannen när han väckte mig :) Men det var en riktig pärs igår kändes det som. Jag var uppe hos moster Amy och röjde, inte själv några kusiner och min morbror var med. Men beslut skulle tas, och vad ville jag ha eller tjejerna. Inte lätt... Det sista så fick jag ett litet bryt :( Jag tänkte på när jag och Amy var och handlade hennes mattor, och vi gjorde fint i hennes lägenhet, hon tykcte det blev så fint. Mamma tyckte det var dyrt, och jag. jag tyckte hon skulle använda sina pengar och inte spara dom.

Så på onsdag är det begravning igen. På torsdag åker jag, brorsan och ett par kusiner och morbror till småland för själva jorfästningen.

Sedan ska det röjas färdigt hos Amy. Det måste ju börjas hos mamma, det har blivit uppskutet ett tag. Jag har ingen lust känner jag, det blir väl ännu jobbigare.


Farväl till mamma

När halvsyster Gunnel kom fick jag en ros, den höll sig i 2 veckor.


Rosen jag fick

Ta väl hand om er!

Kram Maja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0