Spårlina

Spårlina är kanonbra att ha, har jag kommit fram till. Inte nog med att man har den till hunden när den jobbar, man kan utnyttja den till allt möjligt däremellan :) Det är bara fantasin som sätter gränser.

Ni som varit hemma hos oss under det sista året vet ju att en del (den var för lång) av den fungerar som vår tillfälligga garderob (det känns som den blivit fast).

Nu har den även (linan alltså) fått fungera som tvättlina, torktumlaren har nämligen bestämt sig för att den gjort sitt :( . Tvätten tar sååå lång tid på sig att torka i tvättstugan nu när vi inte har värmen på. Så jag måste hänga ut den, inte bra för sonen, men jag hoppas det inte är så mycket pollen nu.

Bozz eller Houdini som jag kallar honom emellanåt (begriper inte hur han lyckas alltid), får sitta i linan om jag inte är med på gräsmattan och busar. I dag lyckades han gräva sig under altanen med linan efter sig. Han kunde inte komma tillbaka(det hamnade lite annan bråte ivägen), så det var bara att hjälpa till att gräva. Har man grythund så har man :)


Så, så här kan det se ut:


Tillfällig garderob


Tvättlina


Bozz roar sig...

Man kan ju inte påstå att livet är enformigt och händelselöst iaf.

Njuta av det!

Kram Maja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0