Vi får se

Telefonen ringde 9.10 igår morse, det var från VC dom undrade om jga kunde vara där 9.30 istället för 10.00. Det skulle tas prover som dom hade missat. Det fanns inte en chans att jag skulle klara det. Jag satt vid datorn i morgonkläderna, hade inte ens tvättat mig, och det är 2 mil att köra. Dessutom skulle mamma och brorsan med. Fick lova att komma så fort jag kunde. 9.50 var jag där. Det skulle tas EKG och blodtryck. Dom proverna var bra. Sedan fick jag träffa doktorn. Det slutade med remiss för magnetröntgen och flera prover som togs. Han tyckte även jag skulle träffa en bra sjukgymnast. Så vi får se vad som händer.

Vi var och hälsade på moster Amy när vi ändå var iväg. Det var riktigt bra med henne faktiskt, hon var trött för hon hade kräkts dagen innan men hon pratade som vanligt i alla fall. När hon fick in maten så åkte vi. Mamma köpte med fika hem. Så vi fikade hos oss med dotter A och kråkan.

Frampå eftermiddagen kom jag på att jag glömde be doktorn om recept, så det blev att ringa igen. Dessutom kom jag på att jag glömt mammas räkningar som hon tyckte jag skulle ta hand om, så inget gick galet. Ja just det... be mig om sådana saker. Ni kanske fattar att hon tror jag är som alltid.

På kvällen hade jag lite feng shui konsultation via telefon. Fixade ett 1 to 1 möte på torsdag. Vilket innebär att jag kanske får skriva in en i Forever :) (håll tummarna).

Idag har jag lite ont...

Njut av livet!

Kram Maja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0