Hälsoproblem?

Nu har jag tänkt länge och väl. Jag har kommit fram till att jag ska skriva vad problemet är, eftersom det är så viktigt.

För ett tag sedan hittade jag lite knöligt i vänster bröst. Ja, ja, det är väl lite lite så där det försvinner nog. Men det har det inte gjort. Var hos doktorn den 6 april. Det såg väl inte så bra ut, men han kände inget i armhålorna. Nu är det så att man till och med kan se något, det är liksom ett jack eller veck (svårt att förklara). Han skulle skicka remiss till mammografi med en gång (jag har aldrig gjort någon), det är inge väntetid sa han. Jag har inte hört något ännu.

Så nu är det som så att det är mycket som rör sig i huvudet. Och av förklarliga skäl sover jag sämre än vanligt. Det gör ont när jag ligger på den sidan och jag får sova med sport bh:n nu för tiden. Dessutom har jag ett minne av att mamma var och tog bort en knöl i ena bröstet någon gång när jag var liten. Men inte har jag frågat om det.

Det är säkert inget allvarligt, men innan man vet...

Tjejer! Kolla er och fråga era mammor.

Kram Maja ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Okej, hoppas att du får komma på mammografin snart! Ring o kolla så att inte remissen har kommit bort. I vårt landsting börjar de kalla till mammografi det året man fyller 40. Jag har kollat TRE gånger, så gammal är jag :)

2010-04-20 @ 22:43:19
Postat av: Sara

tänker på dig och hoppas på det bästa.. kramar om.

2010-04-21 @ 13:51:51
Postat av: Maja

Tack Sara!



Maja

2010-04-24 @ 19:20:32
URL: http://majaskraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0