Vardag ♥

Kan ni tänka er? Mannen lyckades fixa till kameran. Det var tydligen så att linsskyddet hade fastnat, så nu har jag en kamera igen, bra va?!

Vi var ju barnvakt i veckan, och nu är det lite fart i damen kan jag säga. Behöver skaffa skydd till mina lådor så hon inte kommer åt saker och ting. Dessutom har hon blivit lång, så hon når grejer på bänkarna, mycket att tänka på nu :)


Kråkan-Bråkan letar makaroner i min låda.

På tal om makaroner kolla den här bilden då :) Spelar ingen roll hur länge han tittar, inte flyttar makaronen på sig heller.


Stackars Bozz


Kolla stilen ;)

Annars har jag börjat på agilityn med Bozz. Det gick jättebra, han skiter fullständigt i dom andra hundarna (peppar,peppar). Vet inte vem som var tröttast av oss. Jag trodde inte jag skulle ta mig hem..Tror att Bozz tyckte det jobbigaste var att sitta fastbunden i staketet, när matte var på plan. Stackaren han såg mig ju bara :)

Jag har nu stora beslut att fatta och vet inte hur jag ska göra? Det har kommit hälsoproblem emellan, så nu har det ställt till det. I och för sig har jag haft hälsoproblem länge...men det här är av annan karaktär. Tycker väl jag kan få lite lugnt, men man får väl inte hoppas på för mycket.

Min kära bror sitter inte här hela dagarna längre. Sååå skönt!!!!! Det var väl det lugnet jag skulle få.

Njut av livet! Ät naturligt :)

Kram Maja ♥

Ps.
Kära smålandsvännerna kanske kommer i maj. Det vore så kul. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Smålandsvännen

Hälsoproblem? Det sa du inget om när vi pratade i telefon för 30 min sen! Vi måste komma o hälsa på för jag ser att det har hänt saker sen vi var hos er sist. Tavlor på väggarna! Var är den vita mobilen som har hängt mellan sofforna? Ny tv-bänk! Åh så står det nåt mellan sofforna som jag inte kan räkna ut vad det är för nåt ;) Nyfiken blir jag!

2010-04-19 @ 21:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0