Illa värre

Just nu är jag så in i f....... trött på min kropp. Tänk om man ändå hade en verkstad man kunde lämna in sig på och få lite nya delar. När det till och med är jobbigt att ha armarna hängandes rakt ner. Skulle vilja ha någon slags ställning att hänga dom i. Igår var jag hos distriktsköterskan och fick nytt implantat för "hormonblockering", efter ett par timmar var jag tillbaka (dock inte hos samma sköterska) för att kolla mitt öra. Har så in i norden ont i örat (också) det visade sig att det var eksem som blivit så illa att det blivit inflammation i hela hörselgången, syntes visst redan i ytterörat. Så nu är det droppar 3 ggr/ dag. Vet inte om jag kommer ihåg all medicin snart, behöver nog en sån där dosett. 

Åkte hem och droppade i örat och vilade en stund. Dotter A ringde och undrade om hon och kråkan bråkan kunde få middag hos oss. Klart dom fick. När jag höll på med maten ringde svärmor och undrade om dom kunde få fika. Klart! Dom ringer inte ofta. Vi hann precis äta innan dom dök upp, vi blev sittandes en bra stund och fika, mysigt. Eller sittandes och sittandes, blir inte så mycket av det när Kråkan Bråkan är med. Men hon är såååå himla mysig.

Efter det satte vi oss för att kolla på film, då ringde några grannar och frågade om dom fick komma över. Klart dom fick. Det blev lite mycket nötter :) Vissa fick i sig väldigt mycket, fattar inte hur dom orkar. Kom i säng vid halv tre tror jag.
Var liiite trött i morse, men det var ju jag som fick gå upp och se till hundarna så klart.
Vi var ute på en halvlång promenad med hundarna senare, det var skönt. Orka inte fixa någon mat idag så  det fick bli pizza, jag skär bort så mycket botten som möjligt. Satt och slappa i tv soffan när jag hörde mystiska saker i köket. Det var inte så himla mystiskt när jag tittade efter, det var Mysan som hittade lite gott.

My som hittade lite godsaker


Här ligger Fiffi och bara vräker

Vet inte riktigt vad det är för djur jag har, men dom är väldigt speciella. Tror dom passar bra i vår knasiga familj. Eller?

Kram på er!

Njut av livet/ Maja ♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ta hand om dig!

2010-12-12 @ 12:21:29
Postat av: Maria

Haha! Nötter är luriga! Man kan bli yrer i huvét av dem :)

2010-12-12 @ 16:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0