KnasMaja ♥

Det skulle väl vara jag det :P Ibland kan man faktiskt undra, varför händer det mig hela tiden?

Det var i alla fall så här. Jag, mannen och sonen skulle in på Netto och handla. Dom går in. Jag tittade på lite blommor utanför kassan. När jag ska gå in så går inte grindarna upp, nehej! jag backar och går igen, icke sa Nicke, dom förblir stängda. Det kommer en kvinna och tittar lite konstigt, "Jag kommer inte in", säger jag. Hon bara tittar och knallar rakt in, jag hänger på snabbt som sjutton. Väl inne står det två stycken några meter ifrån och flinar. "Flina lagom" tycker jag.

Apelsiner ska inhandlas, så jag tar en påse och börjar plocka. Dunk, dunk, men vad f.n botten går sönder och alla apelsiner är på golvet. "Köp apelsiner" säger jag till mannen lite lagom surt :)

Jag har gjort kaffe hemma,gott. Går och tar påtår. Det börjar låta jätte konstigt, vad är det? Ska kaffebryggaren börja brinna? (Har faktiskt hänt en gång) Kollar om det är vatten på plattan, men det låter inte så, det är det inte heller. Ska jag dra ur kontakten? MAJA, MAJA! Det är vattenkokaren...Oooops den hade jag ju satt på, det glömde jag ha, ha.

En historia från dagiset som dotter Y städar på.

"Min pappa äter sniglar, men han steker dom först." Säger Saga
"Min pappa äter också sniglar." Säger Måns
Då säger Ebba: "Min pappa äter riktig mat."



Njut av livet!

Kram Maja ♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha. Jag förstår inte hur du lyckas gång på gång! ;D

2010-12-22 @ 21:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0