Ljusprinsessa

Det kom en liten Lucia igår kväll. Hon var så söt :) Hon sjöng, sjöng och sjöng, hon var jätteduktig. Men jag har aldrig sett en så livlig Lucia förut :) Det var trevligt som omväxling, den här Lucian både sjöng och dansade. Ett nytt koncept :) 

Ljusprinsessan. Så livlig, så det inte blev något bra kort :)

Det hon håller i handen är sånghäftet (posten julkortspåse) Det har hon övat med en hel vecka enligt mamma. Efter det uppträdandet blev det lussefika med hembakta lussekatter, häxgodis (som dotter Y och Kråkan Bråkan gjort) pepparkakor och skumtomtar.

KRISTINA 7 ÅR säger:
- En mormor är en som hela släkten har kommit ut genom. Då är det väl inte så konstigt att hon är lite sladdrig i skinnet.

Det är väl inte konstigt att jag mår som jag gör :) eller att jag är sladdrig.

Njut av livet!

Kram Maja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0