Award

Denna fina award fick jag av Sara med bloggen

http://donotlietomeanymore.blogg.se/
Tusen tack, Sara!

Här är 7 intressanta fakta om mig:

1. Gråter nog lika mycket som jag skrattar.
2. Jag älskar min trädgård (fast det inte syns just nu).
3.Trivs allra bäst hemma .
4.Älskar skogen.
5.Vill måla (har massa ideér i huvidet).
6. Jag tror på universums kraft.
7. Har haft utomkroppsliga upplevelser.

Vet just inte om det är så intressant.

Kopiera awarden på din blogg
Länka till personen som tilldelat dig awarden
Berätta sju intressanta fakta om dig själv
Välj sju bloggare du vill tilldela denna awarden till
Länka till deras bloggar. Lämna en kommentar i deras blogg
som talar om att de blivit tilldelade awarden

Har inga att ge awarden till (Det har Sara redan gjort).

Kram, Kram Maja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0