Ingen vanlig dag ♥

Nej det är ingen vanlig dag, idag. Det är Bozz födelsedag, Hurra, hurra, hurra!!

Kan ni tänka er? Han blir 2 år idag, jag gisses vem kan tro det?!


Bozz 2 år idag

Nu är det ju så oturligt så vi har inte kunnat gå ut på flera dagar. Det har varit så kallt så dom små har fått kramp i sina ben. Zigge har jag fått bära in efter 5 min i trädgården flera gånger. Och Bozz hoppar på 3 ibland 2 ben för det är så kallt. Idag är det bara -4 ° men det har snöat hela kvällen igår, hela natten och hela morgonen, så jag fick nästan inte upp altan dörren i morse (jag tänker inte skotta). Tror ni dom kan gå i det då eller? Men gissa vem som trivs? Jajamensan hon plöjer egna elljusspår runt i trädgården.


Mitt träd har fått mössa

Annars är det väl som vanligt. Fast inte riktigt. Jag har fått golvlister i kök och vardagsrum. Yiiiippi! Och kan ni tänka er? Oljetanken i pannrummet är på väg ner. Nu ska Adams rum bli klart. Så oljetanken måste ut, så det kan bli ordning på verktyg och Crossdelar. Ibland förvånar dom mig. Jag har inte tjatat ett dugg, kan det vara därför dom kommig igång? Neeej, så kan det väl inte vara?


Tanken på väg ner

Imorgon förmiddag ska jag till uppfödaren av Zigge och Bozz, det är dryckesleverans av Aloe vera o Heat Lotion. På onsdag kväll kl.19.00 är det AP möte för Aloe vera i missionshuset i Töreboda. Välkommen dit!

På torsdag
blir det Stockholm igen, nu ska jag in i en lampaffär och kolla. Det finns en nästan mitt emot vandrarhemmet. Ska se om det finns någon lampa till matbordet.

Torsdagen den 18 feb. kommer Skaldeman till MF Häsoutbildningar och har föredrag, någon som vill dit?

Njut av livet!

Kram Maja ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att du har fått dina lister :)Ja jag skulle gärna lyssna på skaldeman, men, jag blir nog hemma:( KRAM

2010-02-01 @ 18:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0