Mannen ♥

Måste bara berätta att mannen har fått dra in sitt bälte med tre hål :) Och det bara på drygt en månad, så är det när man börjar äta naturlig mat. Alla mina kläder är förstora, det är inte riktigt kul, har liksom inget att ta på mig. Men jag mår å andra sidan kanonbra. Vi har ingen aning om hur mycket vi gått ner, men vem bryr sig, vi märker skillnad.

Igår kom mannen hem med ett stort paket. I det var det en Tobi. Yippiiii! Jag testade den igår kväll, funkade jättebra. Givetvis hade mannen en baktanke med detta. Han älskar nämligen skjortor, men jag har svårt att stryka. Därav hatar jag strykningen. När mannen stryker blir det inte riktigt så som det är tänkt om man säger så. I alla fall så kan han nu få ha sina älskade skjortor och se ordentlig ut. Är man försäljare så är man.


Tobi

Nu är det dax för kaffe, så vi ses.

Njut av livet!

Kram Maja ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Blir spännande att ses, vi kanske inte känner igen er längre när ni har tappat så många kilo :)

2010-02-11 @ 15:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0