Januaridag ♥

Det var riktigt kallt idag när jag vaknade -15° (tycker jag), det var -18° när mannen gick upp. Tyckte iaf att det var ruggigt så jag var ute med hundarna i trädgården och skynda mig att sätta på kaffe. Fixa frukost: Avokado, majonäs och skinka fick det bli idag. När jag så skulle hälla upp kaffet blev jag dock liiite konfunderad?


Hmmm. ser ni något kaffe? Nej, inte jag heller.

Jag har alltså glömt att hälla i kaffet, och bara bryggt vatten :) Börja om från början...

(På tal om att börja om från början. Det fick jag precis göra nu:( Det blev något vajsing med inlägget så det var bara pyttelite med, fast bilderna fanns. Fattar inget?!)

Sedan skulle jag och dotter A åka till stan. Trodde vi...



Såhär ser det ut allt som oftast.

Det är dåligt batteri och jag har inte råd att byta just nu, det kostar sisådar 1600:- (tror jag) svindyrt iaf.

Så jag tog hundarna och gick en kortare promenad, en med dom små och en med Dilba. Vissa tycker det är lite kallt.

(tror det är min bror som blockar nätet en del, så det är därför det krånglar med bloggandet)



Zigge tycker det är kallt.

Bozz tycks klara sig bra i kylan, men med hans energi är det väl klart. Dessutom har han ju för tillfället lite mer päls.


(nu får jag snart spader)



Yippi! Tycker vissa som älskar snö och kallt.

Det är Dilba, om ni inte kan se det.



Här är jag

Med kameran i högsta hugg skulle jag ta ett fint kort på några strån tänkte jag, ner i diket och på knä, skulle precis klicka..
..kaboom, där kom en briard i full karriär för och kolla vad matte pysslade med för nåt spännande. Det var dom stråna och det kortet. Det blev ett par bra bilder dock :)



Kortrundan jag gick



Det fick bi dessa istället.

Njut av dagarna!

Kram Maja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0