Alien

Februari 2002 så kom ett UFO till byn. Spännande, men tyvärr lämnade dom en alien i mitt huvud. Det här var ingen snäll alien som E.T, nej då detta var smärta och sjukdomsalien :| Det kan tyckas vara spännande med en alien i hvudet, men det är det inte alls.

För några år sedan sa jag att jag inte skulle fylla 50. Så som det ser ut i dag med alien i huvudet och cancer så kan man ju undra. Men vännen sa att hon var tvungen att dö före mig. Hon ska bli 96! Så då innebär det att jag måste bli 95...

Eftersom jag är övertygad om att vi föds på nytt, så skulle det vara en ofantlig tur för mig om jag blir 95. Jag är nämligen skiträdd för att dö. Inte döden egentligen utan det som kommer efteråt. Man ska ju till en ny kropp och det är där problemen börjar. Själen får själv välja vilket liv den ska leva för att utvecklas (detta tror jag fullt och fast på). Nu har jag ganska bra kontakt med min själ, tror jag, och då vet jag att jag inte kommer göra det lätt för mig i nästa liv. Hänger ni med? Jag tror att jag kommer att välja ett jobbigt liv för att utvecklas ännu mer.

Jag vill inte det.

Jag vill ha det skönt, vara i harmoni med mig, djuren och naturen.

Men eftersom jag är en envis jäkel. Ont krut förgås inte så lätt... Fast jag tycker inte jag är så ond. Så kommer jag att ta kommandot över alien i mitt huvud och kropp. Ont kommer jag väl ha hela livet, men den ska INTE få vinna. Nej då.


UFO

Jag kan inte se någon annan förklaring än att det var en alien som kom in i mitt huvud. Det berodde ju uppenbarligen inte på bilolyckan jag var med om...

Njut av livet!

Kram Maja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0