Galet

Ibland blir jag nästan rädd för mig själv. Nu har jag kanske lite saker som förmildrar omständigheterna men ändå. Inte kunde jag somna igår när jag lade mig fast jag var så trött. Vet inte vad klockan hann och bli innan jag somnade. Vaknade iaf kl 02.30 med världens migrän. Upp och tog medecin, sedan gick det inte sova det gjorde ont bara jag rörde ögonfransarna. Somna till slut frampå morgonen, så det blev ingen frukost idag heller. Vaknade vid 9.15, det blev en snabb dusch. Tänkte jag skulle ta Ipren i förebyggande efterson jag skulle på behandling kl 10.15, sagt och gjort i med medecinen. Precis när jag svalt kom jag på j****r fel medecin, nu tog jag dom 3 jag ska ta till natten, vad göra? Jag tog en Ipren oxå :) Sedan bar det av till sköterskan för att höra mig för. Ok sa hon det är nog ingen fara men ta inga till ikväll. Och ser vi dig sova i ett hörn så vet vi.Ha,ha :) Blir man rädd eller?

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Jag läser En shopaholics bekännelser av Sophie Kinsella Läs den om ni inte har gjort det. Man kan känna igen sig lite emellanåt, och en del andra :) Tror jag ska gå ut på en promenad för lite frisk luft, har iof suttit på balkongen och läst, men det är byggställningar utanför så det är inte så trevligt.



Bra bok

Njut av livet!

Kram Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0