Lysingsbadet ♥

Midsommar firade jag, mannen, svärmor och svärfar på Lysingsbadet i Västervik. Svärmor och svärfar fick åka med för det var inga barn som kunde åka med (sommarjobb) vi åkte på torsdagen och kom hem på tisdagen.
Vi träffade goda vänner som har husvagnen där,hade trevligt, och åt en massa god mat. Men jag har bara ökat 1 hekto på vågen (än så länge) så nu måste vi "back on track" igen.

Stugan vi hyrde var jättebra. Kan inte klaga på något, inte ens grannarna :) Festa gjorde dom, men var bara trevliga, (vi fick till och med kramar av vissa) som det ska vara en midsommar.


Vy från stugan


Här inne sov jag och mannen. Del av köket

Midsommarafton var vi hos vännerna i deras husvagn och som vanligt så åt vi en massa heeela tiden. Sill & potatis, kaffe & choklad (vi väntade på fika), jorgubbstårta & kaffe, grillat med allehanda tillbehör, godis & chips (som vanligt med andra ord ;)


Sill, potatis o givetvis nubben (hallands fläder, jättegod)


Midsommarstången. Missade dansen, en del av oss missade alltihop :)


Grabbarna grill. Inga tjejer fick vara här, jag smygfotar


Så äter vi igen...


När ska vi få nåt då??


Fantastisk vy från husvagnen


Zigge har somnat

Det var helt fantastiska dagar. Vi hade tur med vädret, det var kanonfint hela tiden. Jag hade inte haft något emot att stanna en vecka till.

Njut av livet!

Kram Maja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0