SÄS

Nu sitter jag alltså här på SÄS (Södra Älvsborgs Sjukhus). Jag är så trött så jag somnar snart rakt upp o ner. Men jag tänkte jag skulle vara uppe lite till, vill ju inte missa kvällsfikat :) Och somnar jag nu är ju risken stor att jag vaknar sent i kväll o inte kan somna om. Jag hade nämligen precis somnat inatt när någon smart människa öppnade min dörr, sedan kunde inte jag sova. Somnade vid 07.30 så jag missade frukosten, sov till 10.30. Det fick bli tidig lunch.


Här är jag nu

Idag gjorde jag min första behandling, den tog ca. 10 min men det kändes i nacken kan jag säga. Det värsta är ju att jag ska behöva vara här hela veckorna för 10 min/dag, jag har redan hemlängtan :( Men jag har med mig den bärbara datorn som tur är.

Rummet är helt ok, eget som tur är med tv och egen toa/dusch. Maten kunde vara bättre, men ni vet hur sjukhusmat brukar vara.

Jag hittade iaf något väldigt kul när jag var ute och surfade runt. Ni kanske har sett det förut, jag blir sugen på  flera av dom :) Kolla in det här http://www.eco.se 

Njut av livet!

Kram Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0