Vitt...

Det finns väl ingen som kan påstå att jag är en vit människa? Jag tycker inte om vitt. Nu ljög jag...Men jag gillar inte vita väggar, vita golv och sjabbiga vita möbler. Det finns ju dock en del vitt i min inredning som skåp och annat. Och för ett tag sedan fick jag för mig att även tv:n skulle vara vit. Sagt och gjort. Den gamla tv:n såldes (snabbt som attan) och nu har vi ny fin vit tv och vitt hemmabiosystem :) jag är nöjd och männen är oxå nöjda,  dom mer med ljudet än färgen dock;)


Nya vita tv:n

Annars har det väl inte hänt så mycket. Men jag fick fina saker på mors dag som jag inte har visat. Mina lyktor jag haft ute på somrarna glömde jag ta in i höstas, så dom sprack tyvärr i vinter.


Dom nya jag fick är snyggare än dom gamla :)

Så fick jag en jättefin blomma, men jag och sonen klarade inte av doften av den så den får stå ute. och hitintills har det gått bra.


Doftranka som får stå ute

Förutom detta så är jag bara trött, trött och åter trött. Skulle kunna sova en vecka isträck tror jag. Funderar på om jag inte kan få bli sövd i ett dygn, vad skönt det skulle vara...

Njut av livet!

Kram Maja ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Fint :)

2010-06-20 @ 20:41:12
Postat av: Kajsa

Ser jätteläckert ut :) Häftigt med en vit tv också :)

2010-06-23 @ 20:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0